فیس بوک با تبدیل قالب Instant Article خود به یک بستر باز که هر ناشری از 12 آوریل می تواند استفاده کند ، یک لبه دیگر از اینترنت خارج را می گیرد. با این حال این س remainsال باقی است که آیا مقالات فوری برای ناشران خوب است یا مضراتی که آنها مجبور به تصویب یا ترک آن هستند.
از زمان راه اندازی در ماه مه ، فیس بوک مستقیماً با ناشران شریک کار کرده بود تا از گزینه ای استفاده کند که باعث می شود سایت های آنها سریعتر در داخل برنامه فیس بوک بارگذاری شود تا در یک مرورگر وب. اکنون ناشران می توانند مقاله های فوری را با استفاده از مستندات فیس بوک پیکربندی کنند.
مقالات فوری میل فیس بوک برای تجربه کاربری نرم افزاری را با سود بسیار زیادی برای تجارت خود ترکیب می کند. این برنامه خروجی های فیس بوک را به طور موثر ممنوع می کند. مقالات فوری به جای اینکه مردم را مجبور کنند منتظر بمانند تا صفحات وب به آرامی بارگیری شوند ، که می تواند منجر به ناامیدی و بسته شدن برنامه یا کلیک کردن روی وب سایت دیگری شود ، افراد را در باغ فیس بوک نگه می دارد ، جایی که آنها تبلیغات را مشاهده می کنند و با آنها ارتباط برقرار می کنند. دوستان.
فیس بوک ممکن است امروز از گسترش مقالات فوری امروز خبر داده باشد زیرا انتظار می رود گوگل محصولات مشابه Accelerated Mobile Pages خود را در اواخر فوریه عرضه کند. با این حال ، آنها رقیب نخواهند بود ، زیرا ناشران می توانند از برنامه AMP بازتر Google برای سرعت بخشیدن به صفحات خود برای همه بازدیدکنندگان و همچنین استفاده از Instant Article to استفاده کنند و تجربه بهتری را برای Facebook به وجود آورند. ترافیک ارجاع.
قالب Instant Article فیس بوک در سمت چپ نسبت به صفحات سنتی در سمت راست کمتر گردش گردش و پیوند اشتراک را نشان می دهد
اما هنوز یک سوال باز در مورد تأثیر مقالات فوری برای ناشران وجود دارد. فیس بوک به طور قابل توجهی تعداد ناشران تبلیغاتی را در i nstant Article می تواند محدود کند. طبق خط مشی آن ، "هر تبلیغ باید حداقل با 350 کلمه از هم جدا شود. اگر مقاله شما در درجه اول از تصاویر یا رسانه تشکیل شده باشد ، تبلیغات نباید بیش از 15٪ از مطالب باشد. " برای برخی از سایت ها ، این تعداد تبلیغات کمتر از عادت به نمایش آنها است.
در همین حال ، قالب طراحی عقیم شده و حذف شده می تواند پیوندهای مهمی را که به گردش مجدد ترافیک به سایر پست های ناشر کمک می کند و مردم را به پرداخت هزینه اشتراک ، خرید بلیط رویداد یا ثبت نام در خبرنامه ترغیب می کند ، حذف کند. وال استریت ژورنال گزارش می دهد که برخی از ناشران اکنون به اندازه یک صفحه سنتی به ازای هر کلیک برای یک مقاله فوری درآمد کسب می کنند. اما این امر در کاهش احتمال بازدیدهای بعدی صفحه تاثیری ندارد.
قانون 350 کلمه / 15٪ در مورد این "تبلیغات خانگی" اعمال می شود که محتوای ناشر یا درآمدزایی را تبلیغ می کند.
اساساً ، در حالی که این ناشران ممکن است درصد بالاتری از افرادی را که روی پیوندهایشان کلیک می کنند ببینند داستانهایشان را می خوانند زیرا سریعتر بارگیری می شوند ، ناشران ممکن است کلیک ثانویه یا فرصت کسب درآمد کمتری داشته باشند. در مجموع ، حداقل در حال حاضر برای کاربر خوب است. اما با تضعیف روابط بین ناشران و خوانندگان ، فیس بوک می تواند به توانایی آنها در ایجاد مشاغل پایدار که محتوای ما را ایجاد می کنند آسیب برساند.
برای این پست برچسبی وجود ندارد.