فهرست بستن

TECH TALK: برنامه ای که کار از راه دور را ساده می کند – روزنامه

Axis Vice President Waqas Hussain

وقاص حسین معاون رئیس جمهور

از زمان شیوع ویروس کرونا و قفل شدن ناشی از آن ، کار از راه دور از یک لوکس نادر به یک پدیده اصلی تبدیل شده است – حداقل برای تعداد قابل توجهی از مشاغل یقه سفید. همراه با آن ، افزایش بارگیری در برنامه هایی مانند Microsoft Teams ، Google Meet ، Zoom و غیره وجود دارد.

اما فراتر از این غول های مستقر در ایالات متحده ، یک شرکت محلی نیز چشم به سهم این بازار دارد.

با Axis آشنا شوید ، یک پلت فرم مستقر در کراچی که به عنوان کانال ارتباطی داخلی و بهره وری یک سازمان فعالیت می کند ، جایی که می توانید از طریق پیام رسانی فوری با همکاران خود گپ بزنید ، جلسات را از طریق تماس کنفرانسی یا ایمیل چک کنید – همه در یک مکان.

همچنین می توانید آن را با برنامه های شخص ثالث مانند Google Calendar ، Dropbox یا با نرم افزارهای شرکت خود برای منابع انسانی ، خرید و غیره ادغام کنید. به علاوه ، پورتال شاخص های اصلی عملکرد شرکت ، سیستم اطلاعات مدیریت و حتی اخبار یا خبرهای مربوطه را نشان می دهد از تنظیم کننده های مربوطه

اما احتمالاً فکر خواهید کرد که چرا ما به درگاه دیگری برای آن نیاز داریم ، زیرا وجود بسیاری از آنها ، و آن هم بدون هیچ گونه تلاش اضافی؟ مدتی است که اسلک توسط سازمانهای دارای فن آوری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که تیم ها ، ملاقات و بقیه پس از همه گیری به سرعت پذیرفته شدند. به علاوه ، با شروع فعالیت اکنون ، آیا پنجره فرصت تاکنون بسته نشده است؟

"ما فضای کسب و کار به کار تجاری را هدف قرار داده ایم ، جایی که دو چیز بسیار مهم است: امنیت و سفارشی سازی. بنابراین تیم ها ، ملاقات ها و غیره ممکن است برای شرکت های کوچک و متوسط ​​که نیازهای زیادی ندارند و می توانند از بین همه این گزینه ها یکی را انتخاب کنند ، بسیار خوب باشد ، اما ابزار آنها فقط به سازمان های بزرگتر محدود می شود که نگرانی های انطباق داده ها و ادغام با سایر نرم افزارها بسیار مهم است. " واقس حسین معاون رئیس Axis می گوید.

و این دقیقاً نحوه تمایز محصول با اجازه دادن به مشتریان برای میزبانی داده در سرورهای محلی یا ادغام با سایر نرم افزارها است.

هم اکنون Meet ، Slack یا سایر محصولات مستقر در ایالات متحده را فراموش کنید. در بازار محلی ، Convo ، یک برنامه ارتباطی ، چند سالی است که با ویژگی های مشابه و سفارشی سازی ، و همچنین یک مشتری بزرگ که مانند سازمان مخابرات پاکستان ، H&M و غیره افتخار می کند ، تجارت می کند چه چیزی Axis را از آنها جدا می کند؟

وی گفت: "آنها محصولی جامد با ویژگی های مورد نیاز انطباق داده ها دارند اما احساس می کنم تجربه کاربری آنها کمی غیر رسمی است. به عنوان مثال ، ما اطلاعات زیادی را در بالای کانال ارتباطی اضافه کرده ایم ، بنابراین کارمند انگیزه ای دارد که هر روز صبح برود و وارد سیستم شود. "

Axis از Tresmark ، یک پورتال محلی داده های مالی ، که در آن فقط یک ویژگی چت بود ، تأسیس شد. اما پس از اینکه بحران Covid-19 ابزار کار از راه دور را به جریان اصلی تبدیل کرد ، این شرکت تصمیم گرفت آن را به عنوان یک محصول جداگانه با ویژگی های اضافه شده بچرخاند.

"فاسیال ممسا" ، رئیس Tresmark.

این مدل روی یک مدل اشتراکی با هزینه ماهانه 4000 دلار برای حداکثر 500 کاربر اول کار می کند و فراتر از آن ، 7000 دلار ثابت است. آنها پنج ادغام رایگان با اولی و 10 با دومی فراهم می کنند ، و اگر می خواهید از این بالاتر بروید ، هزینه اضافی وجود دارد. تا آنجا که به بودجه مربوط می شود ، Axis کاملاً توسط Tresmark تأمین می شود.

در حالی که برای هر صنعتی قابل تنظیم است ، آنها علاوه بر بخش کالاهای مصرفی سریع (FMCG) ، به بخش مالی که Tresmark از قبل ارتباط دارد ، چشم دوخته اند. در حال حاضر ، Axis مشتری ندارد اما حسین ادعا می کند که آنها در حال مذاکره با دو شرکت هستند و از آنها تاییدیه آزمون پذیرش کاربر را گرفته اند.

در یک یادداشت مرتبط ، مانند Tresmark ، آیا کل اندازه بازار قابل آدرس برای Axis نیز کمی کوچک نیست؟ به هر حال ، چند سازمان بزرگ (به ویژه در FMCG و امور مالی) برای شروع وجود دارد؟

"ممکن است بازار کلی آنقدر بزرگ نباشد اما ارزش هر کاربر ، به عنوان مثال یک مدیر ارشد مالی یا مدیر بازاریابی ، بسیار بیشتر از آنچه در بخش تجارت به مصرف کننده دارید ، است. بعلاوه ، هر کسی که در این فضا فعالیت کند ، نه فقط به صورت محلی بلکه به منطقه وسیع تری نیز فکر می کند. "

نویسنده عضو هیئت مدیره است:

[email protected]

توییتر: @ MutaherKhan

منتشر شده در سپیده دم ، 12 ژوئیه سال 2020