وقتی یک بازی موفق روی کنسول ها به رایانه منتقل می شود ، معمولاً دلیل جشن گرفتن است. این باید در مورد Monster Hunter: World وجود داشته باشد ، که پس از فروش بیش از هشت میلیون نسخه بر روی کنسول در تاریخ 9 آگوست برای رایانه های شخصی راه اندازی می شود. با این حال ، Capcom تصمیم گرفته است که Denuvo DRM را به بازی اضافه کند و با این وجود امکان تعداد زیادی از گیمرهای عصبانی و فروش از دست رفته.
همانطور که در Reddit برجسته شده است ، بررسی سریع صفحه Monster Hunter: World Steam تأیید می کند که این بازی در واقع از DRM ضد دستکاری Denuvo استفاده خواهد کرد. بسته به نحوه پیکربندی آن ، به این معنی است که شما ممکن است برای عملکرد بازی به اتصال اینترنت نیاز داشته باشید زیرا Denuvo به این ترتیب چک های ضد دستکاری خود را انجام می دهد.
اینکه چرا Capcom ترجیح می دهد از چنین DRM منفور استفاده کند فراتر از من است ، اما احتمالاً شرکت ژاپنی تصور کمی از مشکلاتی که می تواند ایجاد کند دارد. هنگامی که سگا از آن برای Sonic Mania استفاده کرد ، صفحه Steam مملو از نظرات منفی شد و سگا مجبور شد بازی را به روز کند تا امکان بازی آفلاین را فراهم کند. ناشر Koei Tecmo به صراحت اعلام کرد Denuvo در Nioh: Complete Edition که مورد استقبال بسیار خوب بازیکنان قرار گرفته است ، استفاده نمی شود.
همچنین بارها و بارها نشان داده شده است که Denuvo به سادگی دیگر کار نمی کند. RiME پس از پنج روز با ظهور ترک ، Denuvo را رها کرد و Middle-Earth: Shadow of War حتی یک روز هم طول نکشید تا شکسته شود. این را به این واقعیت اضافه کنید که این بازی در حال حاضر با انتشار از طریق Steam محافظت می شود و شما باید فکر کنید که Capcom چه فکری می کند و چرا با نتیجه نهایی تضمین شده مشتریان (پرداخت) و از دست دادن فروش ، پول خود را برای DRM هدر می دهند.
Capcom عزیز ، اگر گوش می دهید ، لطفاً قبل از روز انتشار 9 آگوست ، در مورد این تصمیم تجدید نظر کنید و DRM را رها کنید. کار نمی کند و گیمرها در همه جا با خرید بازی به شما پاداش می دهند ، من آن را تضمین می کنم!
این خبرنامه ممکن است حاوی تبلیغات ، معاملات یا پیوندهای وابسته باشد. مشترک شدن در یک خبرنامه نشانگر رضایت شما از شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی ما است. در هر زمان ممکن است عضویت در خبرنامه ها را لغو کنید.
var facebookPixelLoaded = false؛
window.addEventListener ("بارگیری" ، عملکرد () {
document.addEventListener ('پیمایش' ، facebookPixelScript)؛
document.addEventListener ('mousemove'، facebookPixelScript)؛
})
تابع facebookPixelScript () {
اگر (! facebookPixelLoaded) {
facebookPixelLoaded = درست است؛
document.removeEventListener ('پیمایش' ، facebookPixelScript)؛
document.removeEventListener ('mousemove'، facebookPixelScript)؛
! تابع (f ، b ، e ، v ، n ، t ، s) {if (f.fbq) بازگشت ؛ n = f.fbq = تابع () {n.callMethod؟
n.callMethod.apply (n ، آرگومان ها): n.queue.push (آرگومان ها)} ؛ اگر (! f._fbq) f._fbq = n ؛
n.push = n؛ n.loaded =! 0؛ n.version = '2.0'؛ n.queue = []؛ t = b.createElement (e)؛ t.async =! 0؛
t.src = v؛ s = b.getElementByTagName (e) [0]؛ s.parentNode.insertBefore (t، s)} (پنجره ،
سند ، "اسکریپت" ، "// connect.facebook.net/en_US/fbevents.js")؛
fbq ('init' ، '454758778052139')؛
fbq ('آهنگ' ، "PageView") ؛
}
}